Idia we zijn er!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu Idia we zijn er!!!! - Reisverslag uit New Delhi, India van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu

Idia we zijn er!!!!

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Isis, Devi, Ineke en Hans

07 December 2008 | India, New Delhi

na een lange reis zijn we in India aan geko en Chennai is een iljoenen stad Ik zit achter ee PC waar ee aa tal letters het iet va doe Raad aar welke Dit is dus ee leuk raadspelletje Wist iet dat je deze letters zo vaak ge ruikt Alles gaat goed Goede rust orgen ga ik naar een internetcafe Wilde laten weten dat het goed gaat

• 07 December 2008 - 18:23

Lotte:

Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen!!

Heel veel groetjes
    Lotte

• 07 December 2008 - 19:29

Simone:

volgens mij is het ongeveer de helft van het alfabet dat ontbrak op je toetsenbord...

• 07 December 2008 - 19:37

Maud Bosch:

Hallo lieve nichtjes,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Vermaken jullie je al in India? Of hebben jullie alweer heimwee naar Nederland!

Is de vliegreis snel gegaan met jullie mooie nintendo ds??

Heel veel plezier nog! En ik volg jullie:)

dikke kus!

Maud

• 07 December 2008 - 20:04

Marieke:

fijn om te lezen dat jullie op jullie bestemming zijn aangekomen!
    Liefs,
    Marieke

• 08 December 2008 - 06:56

Richard:

Hoi vriendjes

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen in Chennai, een miljoenen stad en dan weten jullie toch een toetsenbord te vinden waarvan een aantal toetsen het niet doen. Of is er maar 1 toetsenbord waar alle Chennainezen of Chennaineristen gebruik van maken. Hier in Nederland is alles goed, Simone houd voor jullie de holtberg in de gaten en opa Rob is druk beig gaten aan het maken. Waarin weet ik niet maar het resultaat zullen jullie wel zien wanneer je terug bent. En aan terug komen hoef je verlopig nog niet te denken want dat duur nog heeeel lekker lang.

Liefs Richard

• 08 December 2008 - 08:48

Cees:

Gefeliciteerd met het overleven van de reis.
    Dan is er nu alle tijd en ruimte om te genieten van jullie verblijf. Veel plezier en geniet van de geuren en de mensen.

Cees

• 08 December 2008 - 10:34

Edith:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn.
    Heb een goede tijd daar.
    Voorzichtig aan en veel geluk!

liefs edith

• 08 December 2008 - 11:18

Juf Joke:

Dag Isis en Devi,
    Wat fijn om te lezen dat alles goed gaat.. we zullen de berichtjes blijven volgen. Groetjes van ons allemaal.

• 08 December 2008 - 12:19

Bart:

Geweldig dat jullie goed zijn aangekomen.

• 08 December 2008 - 18:14

Ria:

Ha die Isis en Devi.....nou gelukkig dat jullie er zijn. Was het een lange reis? En hebben jullie nog wat kunnen slapen in het vliegtuig?
    Hier gaat alles goed. Juli kan al lachen heel erg lief en Tijm heeft al heel veel te vertellen, dan trekt hij hele grappige gezichten. Morgen gaan Maud en ik een paar nachtjes naar Utrecht. We geven hen een dikke knuffel van jullie.

Lieve groet,

Ria

• 09 December 2008 - 11:05

Charlotte:

Ha Ineke, Hans, Isis en Devi,

Blij om te lezen dat jullie veilig zijn aangekomen. Geniet van jullie tijd daar en maak ons maar goed jaloers. Ik weet hoe het voelt om in de warmte te zijn terwijl het in Twente sneeuwt: Veel te lekker!!! Maak er wat moois van

Liefs,

Charlotte

• 09 December 2008 - 11:46

Olaf:

Hoi Ineke, Hans en kinderen. Ik wens jullie een hele fijne tijd in India. Leuk om te zien hoe jullie daar wonen. Ondertussen werken wij hier gewoon door...snif..snif..
    Groetjes, Olaf

• 09 December 2008 - 12:57

Huub:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Geniet van de tijd in India. We horen later graag de verhalen.

Hier sneeuwt het.

ja LEUK HE GROETJES
    DEVI OOK ISIS :):(

• 10 December 2008 - 06:31

Noa:

hoi isis en devi hoe gaat
    het lange reis he

dike groeten van noa

• 10 December 2008 - 10:35

Joke:

Is dit jullie gastheer? Ziet er allemaal gezellig uit. Doen ze daar ook aan brommers kieken?
    Heel veel plezier daar !
    groetjes Joke

• 10 December 2008 - 10:49

Inge Ellenbroek:

Hallo Isis, Devi en ouders,
    Heel leuk jullie foto's! Zo krijgen we hier in Borne een beeld van hoe het er bij jullie uitziet.
    Zijn jullie al een beetje gewend? Kun je lekker eten in India? Zijn jullie al naar school geweest?
    Heel veel plezier toegewenst! Groetjes van de mama van Lotte en Bente

• 11 December 2008 - 10:57

Reinier:

halo allemaal gaat het goed?

• 11 December 2008 - 14:23

Petra:

hallo Isis en Devi en papa en mama natuurlijk,

wat leuk om foto's te kijken. Zo kunnen we hier ook een beetje volgen wat jullie allemaal beleven. Zijn jullie al naar jullie nieuwe school geweest? Vast ook een hele beleving.
    We houden jullie in de gaten.

Groeten Petra & mannen

• 11 December 2008 - 17:56

Sophie:

hallo isis en devi.
    leuke foto's heben julie gemaakt. ik mis julie. wij zijn met het nieuwe kc tijd & ruimte begonnen. juf julia was verkleed als alien. tot gauw groetjes sophie

• 12 December 2008 - 11:02

Opa Rob:

Weer even geleden dat ik jullie wat schreef. De foto,s vertellen genoeg.Isis en Devi geniet maar van de nieuwe indrukken daar. Zijn jullie al op de school geweest ? Maak maar gauw nieuwe vriendinnetjes. Nog steeds wonen in een hotel ? Opa Rob geef jullie hierbij een knuffel en doe de groeten aan mam en pap. Ik mail Ineke nog appart.
    Zoen van\Opa Rob

• 15 December 2008 - 08:20

Charlotte:

Ha, ons schaapje is ook mee! goed zo Ineke!

• 03 Januari 2009 - 20:51

Tineke En Henk:

Hoi allemaal aller eerst een heel goed 2009 en gezond weer terug komen. Hebben jullie het nog naar jullie zin? Hebben jullie nog vakantie of moet je alweer naar school? Hier is alles goed koud en veel ijs maar de zon is altijd lekkerder. hou je haaks en veel liefs van ons uit hengelo.

• 27 Mei 2015 - 22:24

Jorien:

We wachten op een eerste reisverslag