Eindelijk op weg - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu Eindelijk op weg - Reisverslag uit Koeweit, Koeweit van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu

Eindelijk op weg

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Isis, Devi, Ineke en Hans

07 December 2008 | Koeweit, Koeweit

Eindelijk zijn we dan op weg. Een vermoeiende reis. 6 Uur in de trein naar Frankfurt en dan op weg naar Abu Dabi. Daar zitten we nu. In een restaurantje waar we gratis kunnen internetten. Het digitale tijdperk staat voor niets. Hier moeten we het 7 uur volhouden. Hangen,eten, winkelen, liggen en dan weer hangen. We hadden een heel mooi plekje gevonden in een gebedszone. Daar lagen allemaal Arabieren te slapen. Dus dachten wij, dat kunnen wij ook. Hadden wij ons daar lekker genesteld, gingen alle Arabieren weg. Dat was natuurlijk rustig. Maar toen viel het heel erg op dat wij als enige blanken overbleven. Dus moesten wij ook vertrekken. Nu hebben we nog 1 uur te gaan. Dan gaat onze reis verder naar Chennai. Een ding is zeker!! We zullen daar heerlijk slapen.

• 07 December 2008 - 16:54

Simone:

Hey Ineke enco!
    Klinkt als een vermoeiende reis. En wat een andere wereld hè? Toen jullie in een gebedsruimte hingen op het vliegveld van ADabi, sjokten wij door de Hollandse winter over de Holterberg. Gelukkig duurt het voor ons nu ook niet lang meer voordat we de warmte opzoeken. Hey, lekker slapen in jullie appartementje in Chennai straks na aankomst. En geniet van alles wat daarna komen gaat. Dikke kus voor jullie en de kinderen. Liefs van Simone