Voorbereidingen. - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen. - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Isis, Devi, Ineke en Hans Janssen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Isis, Devi, Ineke en Hans

15 November 2008 | Nederland, Hengelo

Nog 3 weken en dan vertrekken wij naar India. Er moet nog veel gebeuren. Pasporten zijn besteld en opgestuurd naar de Indiase ambasade voor de visa. Hopelijk komen ze optijd terug. Verder moeten de kinderen nog ingeschreven worden op school. De school is al wel gekozen. Wij gaan naar de Standford internationale school.
http://stansfordinternationalschool.com/index.htm
Neem maar een kijkje op de webpagina. In huis liggen de eerste reisbenodigdheden al klaar. Het begint nu echt te kriebellen. Wij vertrekken samen met Sinter Klaas Als alle kadotjes zijn uitgepakt kunnen we weg. Op naar het warme zuiden een nieuw avontuur tegemoet.

  • 21 November 2008 - 14:30

    Lotte Ellenbroek:

    Jammer dat jullie zo lang naar India gaan!

    Groetjes Lotte & Bente

  • 21 November 2008 - 18:44

    Isis:

    hoi lotte en bente
    ja saai he.
    maar we gaan toch
    groeten van isis en devi

  • 23 November 2008 - 00:37

    Simone:

    Hallo Devi en Isis. Gevonden, jullie website! Dus jullie zijn druk met de voorbereidingen. Ik heb alvast een kijkje genomen op de site van jullie school in India. Er staan veel foto's met kinderen die tekenen, plakken, klokkijken en lezen. Volgens mij wordt dat dus hartstikke leuk. Ik zou ook wel eens een tijdje op een Engels-talige school willen zitten. Dan kan ik de engelse Harry Potter -die mijn vriendin voor me uit Engeland heeft meegenomen- misschien eindelijk begrijpen. Als jullie terug komen spreken jullie vast een best woordje Engels. Dan kunnen we mooi samen oefenen als jullie pannenkoeken komen eten (Jaja Devi, met HAM!).
    Alvast succes met alle voorbereidingen. En veel plezier met het Sinterklaasfeest (ik snap er niets van dat ik nog steeds niets in mijn schoen heb gehad terwijl ik het hele jaar zo lief ben geweest!). En alvast een goede reis naar India. Bye Bye! Dikke knuffels van Simone

  • 23 November 2008 - 11:54

    Juf Marleen:

    Hoi Isis en Devi en de rest van de familie,

    Wat fijn dat we jullie reis kunnen volgen via deze site. Dat ga ik zeker doen! De komende weken zien we elkaar gelukkig nog op school. Dan gaan we nog even samen genieten van de fijne sinterklaastijd.

    Groetjes juf Marleen

  • 24 November 2008 - 14:50

    Jet:

    Veel plezier :)

  • 25 November 2008 - 17:43

    Karen:

    Hallo Isis en Devi!

    Heel veel plezier in India!!!!

    Liefs,
    Stijn, Julie en Karen

  • 26 November 2008 - 18:16

    Isis:

    Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn. Hopelijk krijgen wij tijdens onze reis ook heel veel berichtjes.

  • 27 November 2008 - 14:13

    Opa Rob:

    IK KOM JULLIE DEZE WEEK GEDAG ZEGGEN. MAAR HIER DUS EERST MIJN EERSTE BERICHT. ER ZULLEN ER NOG VEEL VOLGEN.
    WAT ZAL IK JULLIE ALLEMAAL MISSEN.MAAR WEL LEUK OM WEER NAAR INDIA TE MAILEN. ZOVEEL GEDAAN TOEN INEKE VOOR HET EERST DAAR WAS. DAAR GAAN WE DUS WEER !!
    KUSJES
    OPA ROB

  • 27 November 2008 - 21:51

    Richard:

    Hoi Isis en Devi

    India, als je het langzaam uitspreek lijkt het net of er iets in die a zit. misschien als jullie terug zijn weet je wat er inzit. ben daar wel erg benieuwd naar. En wie past er eigenlijk op het huis van Anubis als jullie allemaal weg zijn? Als jullie terug komen is het 2009 maar jullie zijn er niet bij met oud dus voor jullie is het in Nederland nog steeds 2008. kun je dat ook weer inhalen als weer terug in Nederland bent? Ik heb de foto's gezien van jullie school in India en ik zag dat alle kinderen daar zwart haar hebben en zelfs de juffrouw heeft zwart haar! Hoe kan het nou dat alle kinderen en de juffen zwart haar hebben? En moeten jullie je haar ook zwart schilderen? Ik hoor het allemaal wel als jullie terug komen maar voor die tijd nog langs om een dikke knuffel op te halen.

    groet Richard

  • 30 November 2008 - 10:32

    Devi:

    oke maar ik weet het
    niet seker. want ik
    hep het niet ge vraag.
    groetjes van isisendevi
    :)

  • 30 November 2008 - 11:44

    ISIS:

    saai he :( :(:(
    ISIS

  • 30 November 2008 - 11:50

    Devi:

    ik gaa juli misen:(

  • 30 November 2008 - 11:52

    Isis En Devi:

    :( :)

  • 30 November 2008 - 11:53

    Gijs:

    :*

  • 30 November 2008 - 11:54

    Isis:

    luok he

  • 30 November 2008 - 11:59

    Devi:

    ik vind het leuk maar Isis niet . :) :(
    groetjes Devi

  • 01 December 2008 - 11:28

    Maud Bosch:

    Heel veel plezier in India! Ik ga jullie wel missen hoor!!

    liefs Maud

  • 03 December 2008 - 22:27

    Cecille:

    Hallo jullie, wens jullie veel plezier en hoop dat Isis net zo zal genieten als Devi!

    veel liefs
    Cecille

  • 04 December 2008 - 10:43

    Helga:

    Spannend zo vlak voor St.Nicolaas. Eerst hem en zijn pieten ontmoeten, cadeautjes en dan snel naar de trein richting Frankfurt. Ik wens jullie een goede reis, veel plezier en sterkte met je ouders in India. Tot half februari,
    Ook groetjes van Hans,
    Helga

  • 04 December 2008 - 14:24

    Isis:

    :) wat leuk he.

  • 04 December 2008 - 15:52

    Meneer Jos:

    Hoi Isis en Devi (en Ineke en Hans natuurlijk).
    Wat spannend: nog 1 nachtje slapen en dan gaan jullie er vandoor. Wat een mooie site hebben jullie. We gaan het goed in de gaten houden. Voor school kopen we snel een webcam zodat je de klas kunt blijven zien. Een goede reis alvast en heeeeeeel veel plezier!

  • 05 December 2008 - 10:46

    OPA ROB:

    EEN UUR VOOR JULLIE VERTREK:

    NIET THUIS GETROFFEN GISTEREN ( DONDERDAG). DUS VANAF DIT BERICHT

    **GOEIE REIS !! TALISMANNETJES GEVONDEN ?
    HANG ZE AAN JULLIE RUGZAKJES !LIEFS OPA ROB

    INEKE: GOEIE REIS EN ALS VANOUDS " ARMEN OM JE HEEN"
    HANS: ZET EM OP. IK MAAK VERDER VOOR JOU WEL DE GAATJES !!

    ROB

  • 05 December 2008 - 16:53

    Lotte:

    Is het leuk daar in India?

    Wij gaan straks pakjesavond vieren

  • 06 December 2008 - 14:47

    Petra & De Mannen:

    hallo allemaal,

    Ook wij hebben jullie site gevonden. Wij wensen jullie heel veel plezier en wij gaan jullie proberen te volgen.
    Geniet ervan....

  • 07 December 2008 - 10:56

    OPA ROB:

    GOEIE REIS GEHAD JONGNS ?NU MAAR WACHTEN OP JULLIE EERSTE BERICHT HIER IS HET HYMALAYA,S KOUD HOOR.BESTE MEIDJES OPA ROB DENKT AAN JULLIE EN AAN HANS EN INEKE (ARMEN OM JE HEEN) LIEFS
    ROB


  • 07 December 2008 - 13:24

    Ria:

    Hallo Isis en Devi,

    Zijn jullie goed aangekomen in India en heb je al gespeeld met Indiase kindertjes...
    Spannend hoor. Schijnt de zon nu in India? Hier is het koud.
    Heel veel plezier. Groetjes aan papa en mama.
    Liefs, Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Isis, Devi, Ineke en Hans

Wij verblijven in Noord India. Isis en Devi gaan naar school, Ineke en Hans houden vakantie en ontdekken India samen. Hans houdt vakantie!!

Actief sinds 28 Okt. 2008
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 29726

Voorgaande reizen:

21 Mei 2015 - 02 Juli 2015

Voor de bruiloft van Nisha naar India

05 December 2008 - 13 Februari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: